Výdejní automaty na OOPP
Firma PROBEZ OOPP, s.r.o. má v současné době u odběratelů umístěny výdejní automaty na ochranné pracovní pomůcky.
Máme dlouholeté zkušenosti s instalací a provozem výdejních automatů na OOPP a dokážeme Vám nabídnout řešení dle Vašich požadavků.
Naše výdejní automaty na OOPP byly navrženy jako jednoduché a levné řešení pro adresný výdej 24 hodin/7 dnů v týdnu skladových položek vysoké spotřeby. Tyto sice nebývají příliš drahé(proto se jim nevěnuje patřičná pozornost), ale dlouhodobě dochází k jejich plýtvání a tím k finančním ztrátám. Automat tímto adresným výdejem monitoruje spotřebu každého zaměstnance, což má za důsledek pokles vydávaných položek o 20-25%.
V praxi to vypadá tak, že zaměstnanec pomocí docházkové karty nebo čipu, dostane z automatu to, co právě potřebuje a na co má oprávnění. Software Vám umožní nastavit počet výběrů pro každého zaměstnance i povolené produkty. Software odesílá automatické e-maily a umí exportovat data o spotřebě do Excelu, takže si můžete udělat kontrolu a analýzu spotřeby.
Naše firma nabízí našim odběratelům samozřejmě doplňování zboží do námi instalovaných výdejních automatů. Tímto získávají konsignační sklad, účtuje se až za odebrané položky a to představuje další úspory. A Vy, jako zákazník už nemáte žádné starosti s jeho provozem.
Pokud máte zájem o tuto službu, rádi Vám představíme podrobnosti.
ilustrační foto
- dojde ke snížení nákladů na OOPP
- OOPP jsou k dispozici 24 hodin / 7 dní v týdnu
- vidíte reálnou spotřebu každého zaměstnance
- automat je možné umístit blíže k pracovišti
- provozem automatu lze předejít vzniku zbytečných zásob
- software upozorní na potřebu doplnění OOPP
- statistiky spotřeby jsou vodítkem k úsporám
- přístup do automatu řeší možné krádeže a ztráty OOPP